ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 |
1. چرا هر کاری را با بسم الله الرحمن الرحیم آغاز می کنیم.
2. فرمول موفقیت یک ناظرآموزشی را بیان نمائید.
3. نظارت و راهنمایی را تعریف کنید؟
. خدا دو چیز را از ما می خواهد، نام ببرید؟
5. سیستم آموزش و پروش یا ارکان آ.پ را بیان کنید.
6. آثار سوء تنبیه جسمانی را بیان کنید.
7. عواملی که سلامت و بهداشت روانی ناظر را تهدید می کند را بیان کنید.
8. تربیت بعد عاطفی را توضیح دهید.
9. خصوصیات، شئونات ، پرهیز های یک معلم یا ناظر را بیان نمائید.
10. حالات عاطفی مطبوع و نامطبوع را به ترتیب نام ببرید.
11. شش دلیل که انسان محتاج به آموزش و تربیت است نام ببرید؟
12. تربیت را تعریف کنید و از چه زمانی آغاز می شود و دروان آن را فقط نام ببرید؟
13. ابعاد تربیت را فقط نام ببرید؟
14. انواع اهداف را نام ببرید.
15. منظور از خود شکوفایی چیست ؟
16. چه باید کرد تا فرآیندی متعادل سالم وصحیح در خانواده ایجاد کنیم یا تکنولوژی رفتار.
17. نمودار تکاملی نقش نظارتی را رسم کنید؟
18.آغاز و فرجام ناظر را رسم کنید و توضیح دهید.
19. نظارت چند مرحله دارد؟
20. منظور از رژیم تربیتی چیست ؟
21. با معلم عصبی و پیر چگونه برخورد کنیم.
22. قواعد حفظ نظم و انضباط را نوشته و توضیح دهید.
23. تئوری سلامتی را برای یک مدیر نوشته و تحلیل کنید.
24. وظایف یک ناظر را بیان کنید.